You can tell everybody, I'm the man

God morgon birds, torsdag idag, veckorna går snabbt och snart är det lördag!
Viva la 20 för fan.
Sjukt, var tog åren vägen?
 
Förbereder mig för en runda på stan med två pinglor, ska sukta efter min väska lite till, men ska inte köpa den. Inte än. Häää.

Var på stan i måndags, rea på skor på dna så blev visst ett par klackar för 99:-
Ajdå.
 
Ska iväg och dra ett par timmar på Käpplunda i eftermiddag, var ju ett tag sen. Och sist men inte minst ska jag möta upp min vackra moder för att inhandla smått och gott inför helgens festligheter!
 
 
Nya skor, min nya kärlek da bag, som för övrigt matchar mina nya skor, måste va ödet?
Sen fick jag rosor av en kund på jobbet förra veckan, för att...jag tydligen förtjänade det, gulligt och väldigt roligt att höra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0