Proactive

Ja, jag är en sån person. En sån person som går på tv-shopsreklamen. Ja det kanske är lite pinsamt. Lite.
Men jag har ju värdighet nog att inte köpa pulverpåsar som ska göra mig smal, en stekpanna som man kan smälta plast i utan att det blir märken osv osv osv, jag håller mig till en hudvårdsprodukt. Vilket förmodligen är lika kass marknadsföring som all annan sån skit?
 
Har i alla fall användt proactive i en vecka nu. Så förväntar mig inga underverk än direkt.
Första dagarna trodde jag att det var någon mirakelkur som tvättade bort allt efter en användning, var så jag inbillade mig att det kändes i alla fall. Sen kändes det som jag fått böldpest istället. Men nu börjar det ordna upp sig igen och huden känns väldigt fräsch!

återkommer om ett par veckor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0