Hurra Hurra Hurra!

Idag fyller min fina mammi år, grattisgrattis!

Jag har förberett en jättestor presentkorg med allt vad hon kan tänkas behöva för att överleva hösten som hon inte är sådär jättemycket för!
Har även förberett en pita-middag med toblerontårta till efterrätt, hur snäll?
 
Just nu är hon på utvecklingssamtal med lillebror, verkar ta längre tid än tänkt, han har la ställt till det. HA.
För övrigt blev det inte sådär jättemycket med assistentjobbet, grappen blev dålig och avsade sig all hjälp.
MEN eftersom jag redan var inbokad på jobb har jag suttit och gjort lite pappersarbete sisådär en till två timmar om dagen för att sedan åka hem, fullbetald resten av kvällen, sååå gråter inte direkt!

Idag fick jag däremot gå på intro hos en annan tjej som jag ska börja jobba hos istället! Förhoppningsvis.
 
Nä, ha en bra kväll people, ikväll börjar grey's anatomy igen, life came right back to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0