We found love in a hopeless place

God morgon världen!
Eller min lilla skara läsare!
 
Vaknade och kunde knappt ta mig ur sängen haha fetaste träningsvärken!
Kunde inte för alls förstå varför först, sen insåg jag att jag spenderade halva dagen med att sitta på huk! Ofta med någon annans kroppsvikt i armarna! Inte jättekonstigt då kanske när man är så otränad som mig hihi
Sen sprang vi även upp och ned för trappen ett par gånger, skulle ju kunna räcka för att det ska kännas som knivar i räva. Mysigt!
 
Min kropp är fortfarande något grisrosa på vissa ställen efter solandet igår, men känns bra, sommar ju!
 
I eftermiddag åker jag ner till kusten och gosar med min favoritgubbe!
Nu kommer jag hem en sväng farfar lille, puss!
 
Gammal bild som jag redan användt sexton gånger men oj så bra den är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0