Sista rycken

Ja, sista rycken inför studenten nu, kom igen Anna, tålamod, självdisciplin, go, go, go!
 
Idag har jag skrivit ett prov i massagen, gick nog rätt bra faktiskt!
Sedan redovisade vi ett litet arbete i arbetsmiljön - katastrof. Men läraren verkade nöjd så godkända blev vi förmodligen i alla fall! Så nu är jag färdig med inlämningar i den kursen, gött kött.
Hann även med att skicka in min individuella utvärdering i projektarbetet så nu är vi helt klara med det! Skönt att ha skiten gjort.
 
Har ett slutprov i räddningsmedicin på torsdag.
En inlämning i religion tills på fredag.
Praktiskt massageprov på måndag.
Inlämning i socialpsykiatrin tills nästa fredag.
SUCK.
Men är ändå klar med mycket arbete som ska vara klart nu här framöver, så känner mig rätt så nöjd ändå!

Ska nog vila lite och sen sätta mig med religionsuppgiften!
Är trots allt ledig i morgon så kan plugga hela dagen.
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0