Onsdag

Snackade betyg i massagen idag, enda lektionen jag hade, får "tyvärr nöja mig med ett vg", hade jag skrivit mvg på sista teoriprovet hade jag haft det i slutbetyg, men men! Senaste betygsnacket låg jag på ett g så har ju gjort framsteg i alla fall, och fick väldigt mycket fint beröm för min praktiska kunskap, kul!
 
Spöregnet gjorde mig och Lisa lite deprimerade så vi köpte med oss glass hem och la oss och götta oss framför Beck, sen somnade vi nån timma också, gottigott!
 
Handlat med mor och Anders och provat min balklänning igen, den här gången behövde den sys in lite, jäkla krångel! Men i morgon får jag ta med den hem, äntligen!
 
Har slängt in bakpotatis i ugnen, mhmmm kolhydrater ♥ Sköja, big blonde and beautiful ya know, hähä
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0