Och jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i för vi dansar och du har så mjuka läppar

Det är sommar idag också, kan inte beskriva hur lycklig jag är!
Ibland fudnerar jag på om jag inte är manodepressiv så som jag håller på, hur kan man gå från att ligga i sängen och vägra gå upp för att allt känns så hopplöst  och meningslöst till att bara vilja skrika ut hur galet bra jag har det? Flög ur sängen i morse när jag skymtade lite sol bakom rullgardinen, inga problem alls. Inget konstigt alls!
Nä, manisk är jag nog inte, är förmodligen bara vädret som sätter humöret på topp!
 
Träffade min lille grabb en sväng efter min extremt korta skoldag, en lång promenad genom sommargatorna, mysigt. Sa motvilligt hejdå för att åka hem och packa det sista!

Ska ju åka iväg till mitt kära skalhamn om någon timma! UNDERBART. Ska tydligen bli bra väder också, vad säger vi om det? jo, UNDERBART. Alltså jag tror jag sprängs av alla endorfiner och d-vitamin som rusar runt i kroppen på mig! 
Sitter på vår stekheta altan och degar nu, skriver lite på socialpsykiatrin också, går framåt!
Ska försöka få lite gjort borta i lysekil i helgen, får se hur det går. Beror på vädret hähä
 
Nä, ska skriva lite mer på inlämningen, hjälpa mammi och sen sticker vi!

Hej!
Det gjorde vi bra flickor, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0