Löjligt avundsjuk

Är galet avundsjuk på alla glada studenter som ligger och degar i cypern nu vill jag lova!
Ångrar brutalt att jag inte bokade en resa jag också, hade varit så gött att inte vara här just nu, att ligga i solen, bada, dricka massa drinkar och ha det allmänt jätteroligt med härliga glada människor!
 
Men istället sitter jag här på mitt rum som jag gjort hela jäkla dagen med datorn i knät och religionsboken bredvid mig. Har slitit som ett djur med min inläming och än är den inte klar. Suck.
 
Så ja, napa hade inte varit fel, men hade förmodligen fått magsår om jag åkte dit! Hade ju inte hunnit klart med allt innan alla åkte och hade absolut inte hunnit efter resan heller. 
Så lyckligt lottad som stannade hemma och hann med alla djävulska inlämningar och prov ♥
 
Nä, jag är inte bitter.
Ska återgå till min inlämning och drömma om bättre tider, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0