Irriterad Anna

Fick mitt schema idag. 
Ja men vad fint att hon pillat ihop fyra värdelösa små veckor åt mig i sommar när jag blivit lovad jobb hela sommaren, logiken?
Hade till och med ett samtal om att jag tänkte söka något annat om jag inte fick många veckor, och fick då svaret att jag absolut inte behövde leta någon annanstans. Blir så trött.
 
Så i morgon ska jag på ännu ett möte med chefen för att "lösa detta". Får se vad hon har för briljant lönsning på detta, om det inte är i form av en si sådär fyra veckor till är jag inte ens intresserad av att lyssna, blir så arg!
Vad ska jag göra resten av sommaren i så fall? Kommer ju få krupp av att ligga hemma själv och dega. Fy fan.
MEN hon trodde det blivit något fel, vilket jag verkligen hopppas, annars tror jag att jag går i ide resten av sommaren.

Tack och hej, förbannad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0