Tråkig lista, fick någon tvångstanke om att jag var tvungen att fylla i den

Fem saker som..

Upprör dig
1. Folk som tror att de är bättre än alla andra.
2. Vinterväder på våren.
3. Brist på respekt.
4. Uppmärksamhetssökare
5. Otrohet

 

Gör dig glad
1. Vårsolen!
2. Fina människor
3. Ljusare tider
4. Att det snart är dags för studenten!
5. Bilden på mitt nattduksbord(Bild på mig och farfar)

 

Du älskar
1. Min familj och vänner
2. Sommartider hey hey
3. Att ligga kvar i sängen på morgonen
4. Ironi
5. Sommarkvällar

Du gjort idag
1. Powerwalk
2. Duschat
3. Kikat film med lillebror
4. Planerat kvällen med lite vänner
5. Ätit

 

Händer i helgen
1. Klassfest
2. Storasyster kommer hem från göteborg
3. Mysa
4. Mer promenader i vårsolen
5.Sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0