Tänker aldrig mer ha fötterna på jorden

Har varit en riktigt bra helg! Fredagen var ju kalas som jag nämnde tidigare, har en del bilder men orkar inte greja med det nu.
 
Igår var vi hos Systern i Hjo på förfest, var riktigt roligt! Sen agerade jag och Johanna chaufförer åt hela gänget så har varit en lugn helg den här veckan också!
Sov i stan så morgonen har bestått av ännu mer film-mys, tills jag inte kunde hålla mig längre och tvingade ut Dracula i vårsolen! Underbart väder ju! Spelade Uncle kracker med solen i ögonen på hemvägen och tänkte att allt är förjävla fint ändå.
 
Förstår inte hur något som känns så bra kan vara så fel. Det gör en ju lite ledsen, men så är det!
 
Nu ska jag återvända till pretty little liars-koman och sova lite!

xoxo, gossip girl
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0