Påskafton

Hade en jättebra födelsedag igår, mysigt med far och morföräldrar på besök, smörgåstårta och bebisgos! 
Fick lite pengar och presentkort, perfekt!
På kvällen blev det åter igen lite jobb, gick fort som bare den!
Senare på kvällen fortsatte jag att fira lite med käk och film.
 
Kom hem för sent och gick upp för tidigt idag igen känner jag.
Suttit och gäspat på jobbet hela kvällen! 
Ätit påskmat till förbannelse har jag gjort också, men gött är det!

I morgon går jag på mitt, förhoppningsvis, sista pass den här ledigheten! 7-16:30, det är inte lika kul direkt.
Man ska ju ställa om klockan också så i mitt huvud ska jag alltså vakna halv fem!?
Lika bra att försöka sova, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0