Lördag morgon

Är en fin vårdag idag också. 
Vet inte hur jag ska ta till vara på den.
Känns rätt hopplöst idag.
 
Vaknade halv åtta, en lördag? Kom igen, vad har jag gjort för ont?
Kan ju visserligen ha o göra med att jag somnade på pensionärstimmarna igår. Hmmm.
Funderar på att dra i mig lite frukost och ta en morgonpromenad sen! Den första riktiga i år!
Vore skönt. Fast är allt lite kallt fortfarande...
 
Ikväll blir det klassfest, reunion med högstadiet.
Inte taggad alls egentligen, men grabbarna som håller i det har gått in för det så hjärtligt så ska verkligen göra mitt bästa för att bli på bra humör och se fram emot vad kvällen och vad den har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0