Lite D-vitamin förgyller dagen

Helt sjukt vad solen gör med mitt humör! Satt bara och njöt hela morgonen, i busskuren och på bussen, älskar det!
Gör allt så mycket lättare, orkar inte ens bry mig om divor och andra störmoment, bite me, le och vinka! Så jäkla lycklig! Inget kan ta ner mig idag känns det som!

Ikväll ska vi ut och äta, några i klassen! Middagen serveras på Mangos, blir nog lite pim's-häng efteråt, supermysigt!
Sitter hos Linn och degar tills första lektionen börjar, kanske skulle klena på mig lite smink när jag ändå inte har något bättre för mig. Ska nog ner på stan och fika med Johanna efter skolan också så.
 
Hoppas på en bra dag!
Ha en trevlig fredag hörrni!
 
Hur kan man inte bli glad av det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0