Hallå i sjukstugan

Elin var här en stund i eftermiddags, vi städade och tvättade hennes bil, utvändigt och invändigt, det var mer än välbehövligt haha! 
 
Resten av dagen har jag spenderat på soffan och i sängen framför diverse serier och filmer. Hade ingen ork kvar till något. Fortfarande matt men vad ska man göra!
Funderar på att trotsa kroppen och skallen och riva i ordning på rummet, byta lakan i sängen och sånt. Kanske vore något. Ta en dusch och krypa ner i rena lakan är ju inte dumt. Hmm.
 
Blir nog skola i morgon, tror jag, vet inte. Får se om jag kommer ur sängen! Vill inte missa mer, vore ju dumt att hamna i ofas med allt arbete när det gått så bra hela skolåret hittills, vet att om jag kommer ur spår så är det där jag kör resten av terminen, vore dumt!
Rotade fram massa gamla bilder, skrattat och gråtit lite, skrattat så jag gråtit med andra ord! Var kul. Mhmm.
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0