Första dagen på lovet

Är så galet trött, ligger efter med många timmar efter den här helgen tror jag, känns att huvudet är helt ur banan. Säger man så?

Sov läääänge idag i alla fall, men är fortfarande inte riktigt med.
Ska iväg och jobba om en liten, liten stund!  Börjar tre idag, slutar halv tio, helt okej!
 
Lutar åt att jag får jobba hela dagen i morgon, just nu vill jag bara dega resten av veckan, så typiskt mig! Gnälla över att jag inte får jobba något, sen när jag väl får massa jobb så gnäller jag över det istället hehe.
Men är nöjd. Och det går bra så fort jag kommer till jobbet, bara jobbigt att ta sig upp ur soffan och åka dit.
 
Nä, ska fika lite med mammi innan jag åker!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0