Midsommarafton

Ooookej, så efter att ha känt igenon varenda körtel i hela kroppen (nej), kört ner en meterlång tops i halsen på mig och stuckit mig i fingret för ett litet blodprov kom vi fram till, ba ba baaaam ingenting. 
Jo! "Det är förmodligen något konstigt virus"
Jo tack...så långt är jag också med.
Jaja, ipren funkade inatt så har sovit som en bebis i alla fall, gottiii.
Vaknade dock med ett svullet, kletigt öga istället haha, jag dör långsamt tror jag, eller så är det allergi. Båda alternativen är lika möjliga tror jag.
 
Ska iväg och jobba om två timmar, cirkus. 
Vill inte. Vill också fira midsommar.
Försöker intala mig själv att lönen kommer ..löna sig? oooch det kommer den ju, men ändå tråkigt.
Hade hellre hängt på kusten med alla andra. Buhu.
Var i mariestad i 4-5 timmar igår, satt i hamnen och avnjöt en helt galet underbar sommarkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0