You got a fast car I got a plan to get us out of here

Inne på min femte lediga dag idag, en till sen ska jag jobba två dagar innan jag är ledig helgen, sa jag att mitt schema är fucked up? För mig att jag gnällt om det sen i slutet av maj men är inte säker.
 
Behöver gå tillbaks till jobbet, behöver annat att tänka på, eller inte tänka alls.
Jag är en tänkare. Klarar inte av att gå hemma själv med ...mig själv. Orkar inte med...mig själv.
Vet inte vad jag är så rädd för, mer än...mig själv. 
Tror jag håller på att bli galen också, fullkomligt sjuk i huvudet eller mentalt störd, mer än vanligt alltså.
Tog en tripp ifrån verkligheten ett par timmar igår, inte röka skallen av mig-ifrån verkligheten style, inte min grej
utan bara gammalt hederligt hög på livet-ifrån verkligheten time. Ni vet.
Sitta i en nercabbad(?) bil framför sjön på kvällen med cola i glasflaska och prata om framtida utflykter med en grabb som gör mig så förbannat jävla tokglad att jag glömmer allt det där sinnessjuka för ett tag.
Ni fattar grejen, hade gärna suttit där resten av sommaren om det hade varit logiskt möjligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0