Onsdag - sista lediga dagen

Sista dagen på min minisemester, känns bra, skönt liksom. Gött. Är ju bara två korta arbetsdagar mellan mig och helg ändå!
 
Dagen ska i alla fall fyllas med aktivitet! Sitter och väntar på att Amanda ska plocka upp mig, vi ska in till stan och luncha på spice 'n rice, dom saknar oss nog där, jag saknar deras mat i alla fall, damn it's guuuud.
 
Sedan tar vi oss vidare mot vristulven, plocka upp lillebror först bara så han slipper sitta hemma och dö av uttråkning i värmen med mor och "far", de är i full gång med att bygga gäststugan, inte jättekul för en tolvåring kanske.
 
Ikväll blir det biomys, world war z står på menyn, verkar gruuum!
 
ha ha he he hej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0