Fredag

Dagen är kommen. Min enda lediga dag på evigheter!
Min chef har, utan att vare sig säga till mig eller fråga, gett mig mer pass på jobbet, tydligen.
Misstolka mig rätt, ingen är gladare än jag, men hur svårt kan det vara att FRÅGA eller åtminstone låta mig veta när jag ska få jobba mer? Hon går på semester idag och har fortfarane inte sagt ett ord om det till mig, fast det står i datorn på jobbet...alltså...?
Jaja, tråkigt att jag fick ställa in kommande veckors planering eftersom jag "sett fram emot" att bli arbetslös tidigare, kunde ju vart treligt att veta att så inte var fallet men men! 

Även uppsatt på typ...fyra helger i rad. Står det "har inget liv" i pannan på mig? Kankse därför hon inte sagt något, hur säger man till någon "Du förresten, du ska bo här i ett par veckor till, det går bra va? Det lär bli någon form av socialt självmord för din del men jag klarar mig!"
 
Hihi, nä, mer pengar, något att göra (hade massa roliga saker att göra men nu får jag ju pengar istället för att göra av med dom), jag är nöjd i slutänden ändå, gillar bara att klaga lite.
 
Ska iväg till stan en sväng inom kort, kolla om arbetsförmedlingen har öppet, oh the irony.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0