When your sadest fear comes creeping in

Bra dag! Naaaat.
Inte sovit mycket inatt inte, vaknade med spänningshuvudvärk, mysipysi.
 
Tog en tidig buss hem med Amanda, åkte och införskaffade lite livselixir, även känt som cola.
Sen bakade hon kakor åt mig, hon vet allt hur hon ska ta hand om mig!
Lite gladare, lite piggare och lite mer illamående av alla kakor spenderade jag sedan eftermiddagen framför diverse töntiga filmer med lyckliga slut. 
Måndagar ♥
 
Övat inför massageprovet på både mamma och patrik, så nu sover dom nog gott sen!
 
Ska väl försöka få mig ett par timmars sömn jag också, inte allt för jobbig skoldag i morgon men kan ju vara kul att inte vara som en zombie för omväxlings skull!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0