Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion när du går sönder inuti, så som jag gjorde nyss

Hade en jättemysig kväll med  min fantastiska faster, storasyster, mamma, och två fruktanvsvärt bra vänner Amanda och Emma samt hennes mamma. Ljusparty stod ju på schemat! Beställde allt lite fina saker.
 
Har som sagt haft en jättebra kväll, synd att humöret inte kan ge med sig. Orkar verkligen inte mer snart, tur att jag är ledig i morgon. Ska bara ha projektmöte sen ska jag hem och lägga mig under täcket igen, vill inte veta av omvärlden. Inget alls. 
 
Kan man studera sista terminen på distans tro? 
Betalat min studentmössa idag i alla fall, även resten av min balklänning. Inte ens taggad.
Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0