My silent is in your arms

Riktigt seg jobbdag, en stackare drog igång brandlarmet, igen, under sitt försök att laga mat, lilla vännen...suck.
Men dagen gick i alla fall fort som den brukar! 
 
Inhandlade lite kyckling och annat gott efter jobbet, kalasade i mig min festmåltid och sen la jag mig i badet. Precis kommit upp där ifrån, mhmmm.
Tända ljus, bra musik och ett glas cola på det, känns redan bätter i axlar, nacke och rygg! 
 
Ska göra mig i ordning här snart tänkte jag, finner ingen riktig ork, men bio står ju på schemat så har väl inte mycket till val! Tror inte allmänheten uppskattar om jag dyker upp iförd handduk!
 
Ha en bra lördag!
 
Favorit i repris, big booty bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0