letar efter nått att säga som kan ändra allt, nått mer än det jag redan sagt

God morgon världen, sovit bra?

Jag har krånglat med armen hela natten, borde inte ha tatuerat min  under-kudden-arm. Min sömn är förstörd de kommande veckorna, buhu. 
 
Emelie kommer snart och plockar upp mig, den lilla pärlan åker från karlsborg ut hit så jag får lite mer sovmorgon, puss!
 
Vi ska på studiebesök på kss med klassen idag, på IVA-postop. och operation, hade min praktik där i fyra veckor i höstas så blir väl inte jätteintressant kanske. Men kan ju va kul att se om någon känner igen en haha, troligtvis inte! Möjligtvis som "Tjejen som svimma". 
 
Nu ska jag trycka i mig nått att äta om det går, det här med frukost börjar dala igen, ajaj Anna, skärpning!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0