Fredagsmys i Igelstorp

Åkte ut till farmor och farfar en sväng som sagt.
Hade med mig lite bilder till farmor. BIlder på mig och farfar som hon ville ha, fina så!
Vi gjorde våfflor att mumsa på och sedan spenderade vi nån timma med att bläddra i gamla album!
Fick med mig lite bilder på pappa från blöjåldern, kom på att jag aldrig ens sett några barnbilder på honom.
Det var mysigt, krävs inte mycket för att göra dem glada heller, och det räcker för att göra mig glad!
 
Han börjar bli så van vid att bli fotograferad nu att han t.o.m ställer upp på att posa lite på bilderna. 
- Jag var ju inte beredd, ta en till när jag äter!
 
Resultatet, eating våffels. Som en chef.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0