Fredag

Är ledig idag egentligen men ska in till skolan om en stund för ett möte med våran projekthandledare och finslipa lite på vissa saker inför projektet, men det går nog ganska fort så snart är jag hemma igen, under täcker, framför ett par avsnitt av Pretty little liars! Längtar.
 
Känner mig inte riktigt hundra idag, blir nog ryggläge hela dagen, och hela helgen för den delen.
Eller ska ju hjälpa systern i hennes lägenhet också, men en torr helg blir det i alla fall igen, skönt.
 
Nä blir förslappad av att sitta här, ska väl pilla i mig lite fil eller något innan jag ger mig ut i kylan igen. Redan skjutsat mamma till jobbet och redan trött på att åka bil för idag. Men jag är glad att jag kan och får!
Jag och mitt körkort firar snart två månader ihop, tiden går så fort, känslan finns kvar än. Ily bby.
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0