Donationsregistret

Har för första gången tagit ställning till något viktigt! 
Valt att donera mina organ om jag går bort, för transplantation. Känns bra, registrerade mig på nätet för ett tag sen, hajade till lite när jag öppnade kuvertet förut, men känns bra! När jag är död är jag ju ändå...död, så om någon annan kan få användning av mig då vore det ju fint att få hjälpa någon en sista gång! 
 
Känns även bra att det är jag själv som tagit beslutet om min kropp och ingen annan, nu kan jag ju vara säker på att jag får som jag vill in i det sista! Passar en envis jäkel som mig.
 
 
Också sugen på att försäkra dig om att det är du som tar sista beslutet? Registrera dig här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0