Sportlov

Trevlig måndag på er allesammans!
 
För en gångs skull njuter jag av en måndag, det är ju sportlov!
Hade nästan glömt av det, vaknade till och med klockan sex i morse då larmet skulle ha ringt, som tur var hade jag inga som helst problem med att sova ett par timmar till, Inte efter den här helgen! Fortfarande slö.
 
Inte gjort ett dugg på hela dagen men ändå fått en del gjort!
Pratat med min chef, jobb hela sommaren säkrat!
Kommer bli en galet bra sommar, ska jobba med så mycket bra människor också! Nästan så jag ser fram emot sommaren bara för att jag vet att jag kommer ha så kul på jobbet !

I morgon, torsdag och på fredag blir det också lite ströjobb, skönt att säkra kassan inför mars!
Födelsedagsmånad, kan bli dyrt, hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0