Söndag

Ligger än en gång utslagen på soffan en söndag. Men inte av baksmälla nej nej, haft en helt nykter helg med massa jobb! Duktig.
 
Tog en favorit under armen efter jobbet och åkte upp på berget en sväng, kikade på utsikten, höll på att trilla ner och slå ihjäl mig men till mångas förtvivlan klarade jag mig undan väldigt lindrigt! Efter tre förlorade snöbollskrig drog vi oss hemåt för lite kortspel, COD och något need for speed-liknande tv-spel jag briljerade såklart!
Avslutade med ett par filmer och sedan rullade jag hemåt i gryningen haha. 
Var en  bra lördag!

Ikväll ska jag till en annan favorit, Amanda! Vi skall sätta igång storbak inför projektarbetet som ska äga rum på tisdag på Bagaren! Kommer nog bli kul!
Om vi får färdigt alla bullar och kakor dvs, lär nog ta sin lilla tid!
 
Nu ska jag se en film, ragga skjuts och kanske sova någon timma, Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0