Perfekta torsdag!

Haft en bra torsdag! ojoj.

hyfsat kort skoldag som avslutades med religion, superkul! De andra lektionerna var också helt okej faktiskt!

Efter skolan blev jag bjuden på mat på spice n rice av, göööragött ju! efter det blev det lite film och plugg, skickat in arbetsmiljöuppgiften, duktig! Sen åkte jag och tjöta en stund med Linn innan hemfärd!

Såg sen att jag fick mvg på den senaste sjukvårdsuppgiften också, fy vad jag är bra! jaja skryt skryt skryt skryt! Klart som fan, nått ska man ju ha att komma med!;)

nu ska jag avsluta denna fantastiska dag med att dricka te med mammi!

G'night bitches!



Kommentarer
Postat av: Alex

Snälla förklara för mig varför religion är så jävla kul?!

Svar: Why are pirates so awesome?- Because they RRRRRRRR!
Anna Matilda Malmberg

2013-02-08 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0