Lördag

Fredagkväll spenderade jag med Linn och Amanda hos Linn, dem lagade tacos åt oss och sedan mådde vi dåligt ihop till en skräckfilm med sämst bildkvalité, så det ska gå till!
Precis tagit en lång dusch jag, kom hem halv sex i morse så är lite mör fortfarande, men det ska vi dansa bort i afton!
 
Ska strax iväg till Linn än en gång, blir förfest med massa fina tjejor! En hög från klassen och lite utbölingar!
Så en lång kväll med singstar, massa skratt och gott att dricka väntar! Blir nog kalas det här!
Ska bara hitta något att ha på mig först bara, känner mig som en valross idag. Eller en groda kanske? Hihi.
Inget fint har jag i garderoben heller! Känns som gamla sopor ungefär, kul!

Men håller hoppet uppe, får dricka mig snygg i värsta fall!
Ha en kalasbra kväll allesammans, hej!
 
Tog ett kort på mig bredvid min garderob nyss, ni ser ju vad jag har att jobba med? Stackars Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0