Alla ♥ dag

Ja idag är det alla hjärtans dag som vi alla vet, vem kan ha missat det liksom?
Löjligaste traditionen på året.
"Säger du bara för att du är ensam."
Nej, jag är långt ifrån ensam, men jag anser att man inte behöver en dag på året då allt är hjärtformat för att visa att man bryr sig. Bry er varje dag istället?
 
Har inga som helst planer, förra året åkte jag till Sälen med en vän, måste säga att det var den bästa alla hjärtans dag någonsin! Men i år blir det lite hederligt arbete, gamlingarna behöver också lite omtanke en sånhär dag!
 
Ska ut och äta med mamma och patrik efter jobbet, sen ikväll ska jag nog bara mysa framför tvn med dem, 
bojkottar med andra ord denna rosa afton i år med!

Puss
Och glöm för i helvete inte hjärtan <3<3<3<3 mer hjärtan <3<3<3<3 måste visa att jag bryr mig <3<3<3<3<3<3
 
;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så tragisk och ensam grodan <3<333 <3

2013-02-14 @ 18:54:34 // URL: http://adolfsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0