Små framsteg är bättre än inga alls

Tog en pw ändå, skulle ta det lugnt idag men så fort jag slog på runkeeper satte tävlingsnerverna in, älskar att tävla mot mig själv! Slutade med att jag slog min tid med 2 minuter, låter ju ganska lite men små framsteg är ju bättre än inga alls! Visar ju på att jag orkar ta i mer, det är la härligt flickor o pöjka?!
Min nuvarande tid är alltså 4,39 km på 35 minuter, nog ska vi väl kunna få ner det till en bra mycket bättre tid inom en snar framtid!
 
tagit en varm dusch och krypit i pyjamas-shortsen och pappas gamla tshirt så nu finns det väl egentligen inget som hindrar mig ifrån att skriva den sabla psykologiinlämningen, har läst igenom kapitlet i boken för en gångs skull i alla fall, det är ovanligt. Jaja, här bli inga barn gjorda! 

Ha en fortsatt bra kväll, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0