Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt

Orkar inte riktigt med mig själv idag. 
Sovit på soffan ett par timmar, bra jobbat!
 
Käkade med Emelie efter skolan, tjöta massa skit, hon har ju vart utomlands o grejer! Blir inte dåligt sugen på en resa i sommar, vi ska nog kika på en resa till Grekland här fram igenom, vore ju inte helt fel att äta oliver vid medelhavet. För det är vid medelhavet va?...Borde kolla upp sånt innan jag uttalar mig offentligt. Hehe.
 
Redan fredag i morgon, helt okej skolvecka! Ska på barnkalas hos daddy cool.
Sen är det lördag och då jävlarRRrRrRRRrRrRR ska jag bränna hål i plånboken! Göteborg, here we come!
(kommer garanterat inte hitta något bara för att jag vill)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0