Lördagens festligheter

Hade jag en bra helg? Ooooom jag hade!
 
Ledins show igår var sjukt bra! Vill bara inflika att jag hållt Tomas Ledins hand i någon sekund. Någon sekund mer än er, så, jag är nöjd, Ha.
 
Så efter en göööörgo måltid på Oleary's och en galet bra Ledin-show tog vi oss hem till Linn en stund innan vi skulle plocka upp Jessica och Lovisa i stan! Väl hemma hos Willepille igen var festen redan igång lite smått! Kvällen bjöd på beerpong och diverse öllekar kring "pingisbordet", massa dans och allsång och en hel del tjöt som det ska vara! Hade galet kul, bästa kvällen på länge! Och william verkade ha en bra födelsedag så det var ju bra!
 
 Är väl lika bra att bjuda på lite bilder från kalaset också? Även om jag glömde bort det här med att ta kort långt innan allt folk anlände haha, bra kväll som sagt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0