Helgen

Har haft en kanonbra helg! 
 
I fredags hjälpte vi till med Linns projektarbete, jobbade i garderoben på deras disco för människor med olika funktionsnedsättningar, var det roligaste jag gjort på länge! 
 
Igår kom dagen D då vi skulle bege oss till skara för lite fiesta, första gången på ett år som jag satte foten där. Var över förväntan, träffade massa nya härliga människor, skrattade och hade det allmänt jättekul bara. Tyvärr hann vi ju inte till själva festen då någon idiot bestämde sig för att köra över linns fot med bilen.
Så efter en ambulanstripp till skövde och ett par timmar på akuten fick jag med mig invalidot på kryckor där ifrån, men kul hade vi trots allt haha!
FIck skjuts hem av bror min och lille gabriel för en stund sen, ska slänga ihop nått ätbart och dega på soffan resten av kvällen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0