Friday, I'm in love

Två lektioner, soooooft dag som vanligt med andra ord.
Har vart en helt okej dag hittills, men känner mig ändå irriterad på precis allt och alla. Kan vara vädret.
 
Ska åka till jobbet om en halvtimme ungefär och hänga där till halv tio ikväll, kul. Men behöver varenda krona fram till studenten, dyrt skit det där! 1400 på balfrisyr, 450 på naglar och okänd summa på studentklänning och skor, och då har jag redan lagt en förmögenhet på balklänning, skor och studenmössa osv osv, galet! Tur jag fick jobba hela påsken.
 
Usch är inte sugen på något alls idag, villl bara ligga hemma och tycka synd om mig själv, känna mig ensam och misslyckad. Jäkla bajsväder.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0