Them boys so nuts, they're drivin' me bananas

Vaknade tidigt, tog på mig mina supertighta superbyxor och gick en sväng. Skönt.
 
Sitter och funderar på vad jag ska göra med dagen, klockan sex ungefär ska jag ju vara hos Lisa. Kanske skulle ta mig in till stan och kolla lite i affärer eller något...hmmm.
Fixat Jockes present tills i morgon i alla fall! Men kom på att det är mormor som fyller i morgon på riktigt så..borde ordna det också.
 
Men vad i hela friden ger man en pensionär i sina bästa dagar ? Kanske skulle göra en myskorg, det gillar hon ju...Alltså en korg med lite smått och gott, något fint ljus, lite te och choklad, brukar uppskattas. I alla fall mer än en ful prydnad. Mhmmm så får det nog bli!
 
Ska städa rummet och slå in Jockes present i alla fall, Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0