Svenska Hollywoodfruar

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
 
Maria Montazami älskar jag, hon är så härlig! Blir lika lycklig varje gång haha
 
Isabel Adrian har jag inget emot direkt, hon verkar ju sådär pinsamt blåst ibland precis som alla andra, men tycker nog mest om hennes mage haha.
 
 
Margareta Persson, vet inte, hon verkar väl ganska vettig. I den utsträckningen det går.
 
Gunilla Persson....antingen så är hon världens bästa skådespelare eller så är hon bara sjukt psyko. Hon är fruktansvärt läskig. Tycker synd om hennes dotter, hon kommer ju få men för livet. Gosh. Haha heeeeeelt galen.
- Det är Jesus som ser till att du kräks

haha alltså va!? 
Bitches be crazy

god natt! Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0