Skräckblandad förtjusning

Ja, den här massagen var minsann en upplevelse.
Hon la händerna på min rygg och sa "jadu, det här kommer nog kännas en del"
Och det gjorde det, fysatan vad ont det gjorde haha
Men vart ju skönt efteråt, känner mig alldeles utslagen!
 
Själva massagen var egentligen helt magisk, men massören var nog inte den bästa i sitt slag, hon var duktig på det hon gjorde, men nästa gång jag går massage vill jag gärna att massören är tyst i mer än två minuter åt gången.
Hon berättade om sina döda syster efter tio minuter, att hon gått bort i en hjärntumör i slutet av Juli....fruktansvärt javisst, men satte ju mig i en något obekväm situation, fick mig inte direkt att slappna av.
Anser nog att man ska hålla sitt privatliv borta från arbetet. Oavsett situation.
Jag går ju inte och drar min livshistoria för patienterna på kss heller direkt. 

så nä, dit går jag nog kanske inte igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0