Sista veckan - nu kör vi

- Då var det dags för sista veckan av praktiken, hur fort kan en månad gå?
Jag är nöjd. Glad att det snart är över. Sista praktiken. Har jag klarat mig igenom 15 veckor klarar jag garanterat de fyra sista under hela min gymnasieutbildning. HUR GALET?!
 
Intar idag operationssalen i alla fall, så lite spännande ska det allt bli! Vore grymt om jag fick vara med om något riktigt häftgt, som ett akut kejsarsnitt ! Vore fedt. 
Om det går bra för mamman och barnet/barnen, annars vill jag inte vara med.
 
Sovmorgon också glömde jag säga, mums!
 
Hur sexii?
 

Återkommer med domen i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Alex

Lika charmig som alltid.

2012-09-24 @ 20:22:42 // URL: http://thajjd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0