Shopping Shopping Shopping

Vi var ju som sagt på stan, kollde mest skor, och hittade ett par gjorde jag också!
På Eurosko för en gångs skull, tänkte att jag kanske skulle kosta på mig ett par av kvalité när jag faktiskt kan för en gångs skull.
 
Något i den här stilen...fast inte riktigt ändå, mina är inte i skinn och är inte rikigt så höga eller...ju mer jag kollar desto mer ser jag hur olika dom är haha...
 
Köpte även ett trepack med piercingar på ur&penn, vanliga silvirga, en med silvrig sten och en med svart och en tredje med knallrosa! Kan itne ha långa smycken till vardags då de bara fastnar och är ivägen, men är så trött på läkstaven den är också så förbannat lång och fastnar i precis allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0