Praktik

Gjorde första praktikdagen idag. Satt och stirra på en blodtrycksmätare i fyra timmar non stop.
 
Nä, första dagen var ingen höjdare, vi hade EN patient att kolla under hela dagen, så det kändes som jag satt där i sju evigheter. Hoppas på att det blir bättre än såhär det här fyra veckorna.
Men personalen var väldigt bra i alla fall, så det är ju ett plus, men skulle inte kunna tänka mig att jobba där än sålänge. Aldrig någonsin i hela mitt liv, fy vad tråkigt.
 
Stensomnade så fort jag satt mig i bussen, så mycket nya intryck att hjärnan inte riktigt orkar med!
Är ledig i morgon och jobbar kväll på onsdag, skönt med en lugn start!
 
Nä, ska nog ta och trotsa mig själv och förnuftet och låta kroppen göra som den vill - somn en stund på soffan!
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0