Mitt skolår, so far

Kollade igenom min portfolio och måste bara säga att jag är sjukt nöjd och galet stolt över mig själv hittills den här terminen! Försökte verkligen ta mig i kragen när skolan började och det har gett resultat ser jag!
 
Inte för att vi hann med så mycket innan vi började praktiken, som jag även klarade alla mål och fick lysande feedback ifrån, samt två jobberbjudanden(!?) men fick mvg på både min etikinlämning och psykologiinlämningen också, båda gjorda i skolan på lektionstid! Fyfan vad skönt det känns!!
Hoppas bara det håller i sig hela året! Hehe
 
Med det här flytet och den här läsarskallen borde väl inte teoriprovet bli något problem? ellereRRRRRR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0