Läxberg

Avskyr att ha berg av läxor som ligger på axlarna och trycker ner en i skorna dag ut och dag in. Den här terminen har jag skött mig. Ja jag vet, bara varit i skolan en och en halv vecka, men har fått in två av två inlämningar på den tiden! Inte illa för att vara mig. Ska verkligen försöka sköta allt i tid i år, känns ju så bra mycket bättre.
 
Och eftersom jag är ett sådant helgon och nu inte har några egna läxor den här månaden då jag är på praktik, ska jag i veckan sätta mig ned och hjälpa en vän i nöd. Vi ska börja beta av en lista med uppgifter från sisådär...två år? Kommer ta en jäkla massa tid, ork och tålamod, men en bit på vägen ska vi nog lyckas komma! Haha är typ peppad nu, det säger ju en del om hur kul jag tycker det är med praktik för tillfället!
 
läxor - bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0