I guess karma comes back around

God morgon världen! Hur står det till den vackra septembermorgon? Bra? hehe skoja bara, försöker hålla modet upp när jag vet att jag snart ska åka iväg till kss och spendera kvällen där. Jag.Vill.Inte.
Pratade med min lärare idag, hon sa naturligtvis bara "det blir bättre ska du se". ....Ja, det kanske det blir...men när då? när praktiken är över? Känns så galet meningslöst att sitta på en stol och inte lära sig någonting, men vi får väl se, kanske blir jättebra ikväll. Eller något..kan inte påstå att jag har jättehöga förväntningar. Men det kanske är bra, då kan det ju bara bli bätter iofs. Bra tänk!
 
Ska duscha och äta, ungefär vad man hinner med på dagen när man kör en hel kväll. Blä.
15-22 , hur kul är det då? Inte kul alls faktiskt.
 
So raise the bar
Hit me hard
Play your cards
Be a star
But who's laughing now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0