Godmorgon världen

Vaknade för en liten stund sen av att katten satt och tugga i sig aluminiumfolie i sängen, så korkad så jag blir galen.
 
Ska väl försöka ta mig ur sängen och gå ner och ta en dusch, försöka äta lite! Blir nog inga problem, vrålhungrig.
Jocke kommer och hämtar mig vid tre, sen blir det jobbjobbjobb! Ska bli så mysigt att träffa alla pensionärer igen, saknat dom lite ! Och naturligtvis alla stjärnskott i personalen! Det ska bli roligt i alla fall och jag vet ju att tiden går galet fort när man väl är där så!

sen ska jag tralla ner på stan igen, fixa mig lite hos Lisa innan vi drar ner mot tälten och pitchers, ska lätt äta thai thai idag igen, mums!
 
Drömmer mig bort i skolan, heheh mat, hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0