En dagens tack!

Är så lycklig idag. Glad tjej.
Det går så bra nu att jag nästan blir orolig för vad som skall gå snett snart.
Är ju iofs lite sjuker, febrig igen. Kul.
Hemma från praktiken inatt med andra ord! Det är ganska skönt...hehe...men det kan få räknas som något dåligt i alla fall!
 
Mådde bra vid middagstid, så hann med min körlektion i alla fall! Och tur var väl det för gud vad roliga nyheter och sådant! Har fått en tid för halkan, och nästa lektion ska vi boka in min uppkörning och teoriprovet! Fattar ni vad nära det är nu!? Halkan är iofs den 24e oktober, men det är bara en månad, det går fort!
Sen åker vi till turkiet en vecka och sedan ligger förhoppningsvis dend är stora dagen runt hörnet och väntar på mig när jag kommer hem! Galet!
 

Sen kom Jocke med en himla trevlig nyhet också som jag håller på lite ett tag till innan jag vet säkert! Ååååh!
 
Jag på risktvåan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0