Dom bytte nummer, bytte kyssar, dom fick inte nog av varann

Ja vad kan man säga om gårdagen? Mycket blandade åsikter om den, där kan vi börja haha
 
Vi drog till det långa landet falköping, Jakobs inflyttningsfest med andra ord. Jag tror det var roligt, har en film när jag står och beklagar mig över att alla är så buttra samtidigt som jag rör om i någn gammal hink med vatten och spackel i? Haha nä, jag hade roligt.
 
Sedan drog vi vidare till Skövde, kände för att ha ihjäl halva styrkan men när jag äntligen också kom in på Bogrens så blev det hela mycket roligare! Spenderade nästan mer tid flygandes i luften än vad jag gjorde på marken, galet.
 
Men även den här kvällen tog slut alldeles för fort. Men jag kan inte påstå att jag är onöjd på något vis, jag hade roligt! Och aa. Hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0