Dagens

Gick piss på körskolan, trodde jag bucklade bilen, men det var cool. Inte mitt fel heller, låg en osynlig pinne(stock) lite nära kanten. Hehe...oj? 
Hatar lektioner som den här, känns som att jag aldrig kommer kunna klara en uppkörning då, ååeee ledsen.
 
Mötte upp Lisa och gick och fixade det sista med inbetalningen för resan, nu är det helt klart! Även om inte det blivit riktigt som vi tänkt oss med avhoppningar och sådär så kommer jag, Lisa, Amanda och bylis ha en kalasbra vecka i turkiet! Längtar så!!
 
Efteråt shoppade vi loss lite och käkade på american pizza med Oscar och William.
Jag och Oscar tog bussen hem till mig, william är för cool för buss och åker mc. Hehe
Sedan körde vi sista delen av vårat star wars maraton! Tog bara sju timmar....sick. Tur att dom är bra! Filmerna alltså..hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0